Shop Mobile More Submit  Join Login
Gintama-Comrades(reworked) by Gin-Uzumaki Gintama-Comrades(reworked) by Gin-Uzumaki
Er.....rework of the previous one [link] = =...nicer??
Add a Comment:
 
:iconsh1royasha:
Sh1roYasha Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist Artist
Katsura looks so cute!:3
And I like this one better:) I love the coloring
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist General Artist
OHHH really?? thank you^^~~~
Reply
:iconsh1royasha:
Sh1roYasha Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist Artist
U're welcomeXD
Reply
:iconroojercurryninja:
roojercurryninja Featured By Owner Aug 29, 2013
absolutely nicer i love all of you gintama art. they are all soo awesome
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 29, 2013  Hobbyist General Artist
omg..thanks!!! i will keep on^^
Reply
:iconselyann:
Selyann Featured By Owner Dec 8, 2012
I love both versions, but I can definitely see the improvement! c:
Reply
:iconnarikoh:
Narikoh Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist General Artist
yaaay shiroyasha and zuraa ~~~~~:dance:
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist General Artist
awww...for this one i still feel it is not well done enough T T....
Reply
:iconnarikoh:
Narikoh Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
it could use some more contrasts .. and I'd say the sky doesn't fit the mood.. .. I think the mood would be .. moodier xD with cloudy weather.. (like that opening song "Donten" =w=")

but I still like it~ ^.^
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
aww yes man!! i wanna create that Donten feeling LOLOL!!but fail lolol OTZ!!
Reply
:iconnarikoh:
Narikoh Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
just try again! lolol :iconhurrhurrplz:
Reply
:iconcelty1:
Celty1 Featured By Owner Aug 31, 2012
Gintoki and Katsura... so sexy xDDDD
Reply
:icondonatarosca:
DonataRosca Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
Very well done!! I also liked the first version very much, but this coloring is really amazing *_*
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
wahhh i m so glad to hear that~~thank you!!i will keep on!
Reply
:icondonatarosca:
DonataRosca Featured By Owner Aug 23, 2012  Hobbyist General Artist
You're welcome =D
Reply
:iconxxevilsinxx:
XxEvilSinxX Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
That looks freaking amazing o.o To me it definately looks better than the previous one.. but you can't really compare those 2 Oo They are completely different in "style" in my opinion^^
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
ohh thank you!! haha when i finished this one,i thought it must be better than the first one...but when i re-looked at the previous one, i thought that doesnt look worse than the new one LOL~~but anyway i start to learn how to draw background^^!
Reply
:iconxxevilsinxx:
XxEvilSinxX Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
The background looks quite cool^^ I'm practicing that too.. I always have problems with the background^^
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist General Artist
ahh same problem T T~~we must force ourselves to practise more~~
Reply
:iconxxevilsinxx:
XxEvilSinxX Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah xD I'm at it right now^^
Reply
:iconcendrilyne:
Cendrilyne Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
PFT LOL I really like this one =3=~ you improved a lot<3

This one is more dynamic..? The wind is really clear and I also like the blur on gin a lot!! The colors are really pleasant too but at the same time it's kinda sad lol u_u
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
wooohooo thank you yuzu!OTZ finally i start to draw bg = =...hmmm but the colors r not pleasant enough to me = =!!

LOL gin-san must feel happy for this bcos only in my gin-katsura drawings he won be ignored LOL!(see wad happen in my joui3= =00)
Reply
:iconcendrilyne:
Cendrilyne Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL OOH yeah the background does look really nice!!!:heart::heart::heart: I don't think the colors are "pleasant" in the sense of like happiness or whatever but it's pleasant because it really represents the sadness & perseverance well instead.. especially with zura's eyes, they have a lot of determination that is eyecatching & handsome haha (*u*~~~

LOLOL YEAH i usually feel a little bit of pity for gin in your drawings~ XDD
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
OMG~~~~thank you yuzuuuu~~~
yay zura is handsome =3=~~~
Reply
:iconldi97:
LDI97 Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
so cute *33333*
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
thank you~~!
Reply
:iconpyonn-kun:
Pyonn-kun Featured By Owner Aug 20, 2012  Student
Hmm... I like them both equally. ^^ Because of the effect in the other one, but this one is amazing as well!! I love how the focus is blurrier for Gin, and how you coloured the sky. :)
Reply
:icongin-uzumaki:
Gin-Uzumaki Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist General Artist
ohh thanks~~ yay lol now i learnt how to color the sky LOL~~=D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 20, 2012
Image Size
804 KB
Resolution
1500×1800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,409
Favourites
227 (who?)
Comments
28
×